Å framstå som profesjonell

For å fremstå som en profesjonell lærer er det mange ting jeg kunne trukket frem. Det er viktig for meg med et godt samarbeid kolleger imellom. Jeg vil streve etter en god relasjon med alle mine elever, uavhengig av hvor godt jeg liker dem eller ikke. Å være en tydelig og god leder i klasserommet er en stor del av det som skaper et godt læringsmiljø for elevene (Jensen&Aas). Alt dette, og mer til, er viktig for meg personlig så vel som å fremstå som profesjonell.

Til syvende og sist handler likevel min profesjonalitet om hva jeg gjør i praksis. Det er ikke vanskelig å framstå som profesjonell, presse ut mange fine ord og faguttrykk på et jobbintervju eller en annen samtale med en rektor eller en inspektør, uten å faktisk være det. Men det handler ikke om hvor mye fint jeg klarer å si i løpet av et par minutter.

Som det står så fint i bl.a. «Lærere i skolen som organisasjon» (Postholm) så handler det om hvordan jeg behandler mine kolleger i hverdagen, hvordan jeg snakker til dem og hvor mye jeg samarbeider med dem. Det handler om hvordan jeg kommuniserer med elevene mine, om jeg hilser på de og anerkjenner de hver dag, om jeg vet hva de interesserer seg for og hvordan de har det hjemme. Det handler om hvordan jeg veileder elevene mine gjennom utfordrende oppgaver, ikke bare faglig men også sosialt. Hvordan jeg hjelper de til å finne sine meninger i samfunnet og drømmer for fremtiden.

Om Berit Marie Lian

Jeg er lærer. Snart.

14 118 svar til Å framstå som profesjonell

1. Meri Mast sier:

2015年の新素材-新作!高品質 腕時計高品質の追求 超N品を良心価格で提供詳しくは以下のようなブランドがあります。HERMES(バッグ、財布、時計) CHANEL(バッグ、財布、時計)LOUIS VUITTON(バッグ、小物、財布、時計) BVLGARI(財布、時計)Christian Dior(バッグ、財布) COACH(バッグ、財布)GUCCI(バッグ、財布) ROLEX(時計)OMEGA(時計)IWC(時計)FRANCK MULLER(時計) HUBLOT(時計)クロエ CHLOE バッグなどです。ご不明点が ございましたらお気軽にお問い合わせく

2. Tilbaketråkk: Lakefork tx

3. Tilbaketråkk: Window Installation South Bend

4. Tilbaketråkk: house leveling round rock

5. Tilbaketråkk: Junk cars

6. Tilbaketråkk: estate planning

7. Tilbaketråkk: esta

8. Tilbaketråkk: esta

9. kliknij sier:

In line with my study vinlsis, after a in foreclosure home is bought at a bidding, it is common for the borrower in order to still have a remaining unpaid debt on the mortgage loan. There are many lenders who aim to have all expenses and liens paid by the future buyer. However, depending on a number of programs, rules, and state legal guidelines there may be a number of loans which are not easily handled through the transfer of loans. Therefore, the duty still remains on the consumer that has had his or her property foreclosed on. Thank you for sharing your thinking on this blog site.

10. Tilbaketråkk: agence e reputation

11. I have read so many articles or reviews on the topic of the blogger lovers but this article is actually a good article, keep it up.Feel free to visit my web page: create unique articles for your sites and blogs

12. Tilbaketråkk: junk car buyers

13. Tilbaketråkk: The Revenant online