1 tanke om “Hei, verden!

1. Du gir en fantastisk fin beskrivelse av boka og de personlige refleksjonene dine er troverdige, overbevisende og vakre. Du skriver meget levende, presist og inntagende. Jeg liker spesielt godt hvor sømløst innlegget beveger seg fra det aspektet av boken ene til det andre; Du dekker inn alle punktene som er relevante: målgruppe, handlingsforløp, leseropplevelse og så videre. Jeg liker spesielt godt den personlige historien du begynner med. Jeg er ikke i tvil om at det du skriver er sant, og entusiasmen du formidler smitter over på meg når jeg leser. Bra jobba!

Når det kommer til selve kravene i oppgaven vi fikk, så oppfyller du etter min mening disse – her har du med både bilder og lenker. Jeg synes bildevalget og lenkene er relevante for teksten, og de passer veldig fint inn. Jeg var litt redd for at et langt «synse-innlegg» om en bok ville bli kjedelig eller uengasjerende, men her har du akkurat nok. Innlegget er hverken for langt eller for kort, og jeg ramler ikke av lasset underveis. Om noe, skulle jeg ønske du skrev flere anmeldelser! Du har åpenbart talent for litteraturformidling 🙂