Oppdatering Modul 2

Da er modul 2 ferdig og jeg sitter igjen med en bedre forståelse av klassedefinisjoner. Selve oppgaven til modul 2 var veldig gøy å holde på med. Det tok en stund før jeg følte meg helt ferdig med klassen i og med at ideen min ble litt for komplisert for modul 2. Da jeg endelig skjønte dette var det ikke vanskelig å få lagd en klasse som ikke var for komplisert men likevel oppfylte kriteriene.

Det jeg tenker å gjøre annerledes til neste gang er å begynne litt tidligere med oppgaven. Når alt er såpass nytt kan det være krevende å lære seg det meste de siste dagene, og jeg tenker derfor å starte enda tidligere med oppgaven til neste modul. Jeg fant også ut at å sitte sammen i grupper og jobbe med prosjektet er til god hjelp selv om man ikke holder på med helt det samme. Sitter du fast med noe er det en mulighet for at noen andre ser en løsning til problemet ditt. Som ordtaket sier: to hoder tenker bedre enn ett.

Kommentarer er skrudd av for Oppdatering Modul 2

Filed under Uncategorized